Natolin's Handmade

piątek, 10 kwietnia 2015

Szydełkowo


Piękna, prawdziwie wiosenna pogoda dziś za oknem. Ciepło jest i przyjemnie. A ja mam do pokazania szydełkowe dziecięce czapki. Ale maluchom czapki przydają się dłużej niż dorosłym, nieprawdaż? :)

Pierwsza, klasyczna już, czapka - owocek. Tym razem w odcieniu delikatnego żółtego, dlatego nazywam ją "papierówką".



I teraz najnowszy pomysł - czapka "kwiatuszek". Ta, w kolorze śliwkowym.



A kwiatuszek widać, jak spojrzy się na główkę dziecka z góry :)


I amarantowa.



Kwiatuszek :)


Swoją drogą ciekawa jestem, kiedy pojawią się pierwsze kopie mojego pomysłu :P Bo niestety zdarzyło mi się to już parę razy...

Życzę Wam przyjemnego piątku i udanego weekendu!
Ładujcie akumulatory na słoneczku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...