Natolin's Handmade

piątek, 17 kwietnia 2015

Wiosenny bukiet


Dzisiaj, dla odmiany od typowego rękodzieła, pokażę Wam moją kolejną pracę florystyczną - bukiet w wiosennym klimacie, zrobiony na konstrukcji. Jest to jedna z moich ulubionych prac wykonanych na zajęciach. Dodatkowo, jak się okazuje, bukiet ten wpisuje się w aktualne trendy florystyczne - czyli lekkie nieokrzesanie i konstrukcje z gałązek :)


Wykorzystałam tutaj goździki w dwóch kolorach (uwielbiam je, pięknie zapełniają kompozycje!), tulipany i nawłoć, który dodaje całości polnego, dzikiego wyglądu.



Sama konstrukcja zaś wykonana jest z gałązek m.in. wierzby mandżurskiej oraz bazi. A, że kojarzyła mi się z gniazdem, to musiały się pojawić piórka :)



Widok z góry.


Jak już jesteśmy przy kwiatach, to na moim fotoblogu znajdziecie drugą część zdjęć z wystawy tulipanów TUTAJ



Przyjemnego piątku i całego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...