Natolin's Handmade

piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocna kompozycja kwiatowa


Dzisiaj pokażę Wam moją wiosenną, wielkanocną kompozycję z kwiatów cebulkowych. Wyszedł mi taki trochę dziki krzak, ale z tego, co widzę, teraz krzaki są w modzie. Poza tym trochę wygląda, jak maleńki ogródek - i o to mi właśnie chodziło :)


Kwiaty cebulkowe to narcyzy i szafirki. Całość osadzona jest na gąbce florystycznej ukrytej pod żółtym sizalem. Cebulaki wyjęte są z ziemi, mają "gołe" korzonki.


Dzikości krzakowi dodają gałązki bukszpanu, sterczące bazie i poskręcane suszone trawy.


A, żeby było bardziej wielkanocnie - pojawiły się jajeczka.




Za oknem przed chwilą przestał padać śnieg, co nie nastraja wielkanocnie. Ale chciałam Wam życzyć wesołego jajka, pysznego żurku z kiełbasą, kolorowych kurczaczków i choć odrobiny słońca i ciepła!


Aha, a jak macie wolną chwilkę i chcecie popatrzeć na więcej kwiatów - zapraszam Was na mój blog fotograficzny. Znajdziecie tam pierwszą część zdjęć z Wystawy Tulipanów - TUTAJ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...