Natolin's Handmade

piątek, 18 grudnia 2015

Przebudzenie mocy


I mnie dopadło Przebudzenie mocy. Ale od ponad roku o niczym innym nie słyszę - moje dziecko odliczało dni do premiery. I w końcu nadszedł ten dzień. A ja postanowiłam wpisać się w ten szał Gwiezdnych wojen i zrobiłam kolczyki :)

Pierwsze z jednej strony mają Vadera, a u góry szklane kule.


A z drugiej szturmowca.


Następna para ma z jednej strony napis Star Wars, a u góry brokatowe kulki.


Z drugiej strony też pojawia się szturmowiec.


A trzecia para cała jest szturmowcowa :) U góry ma szklane kostki.


Druga strona:


Niech moc będzie z Wami!

2 komentarze:

  1. dobre ;) i fajnie wyszły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak na uszach fajnie wyglądają! Wiem, bo jedne sobie zostawiłam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...