Natolin's Handmade

środa, 16 grudnia 2015

Świąteczne poduchy


Moja psiapsióła jakiś czas temu, trochę dzięki moim namowom i opowieściom, zaczęła szydełkować. Po roku czasami stwierdzam, że uczeń przerósł mistrza :) W każdym razie wypatrzyła świetny sposób szydełkowania wzorów. Niewiele myśląc, postanowiłam ciut spapugować i też zrobiłam poduchy ze świątecznymi motywami.

Candy cane - świąteczny cukierek, na miętowym tle.



Poszewka z tyłu jest polarowa, zapinana na dwa guziki z pętelkami.


A druga jest choinka na niebieskim tle.



Z tyłu ten sam polarek i guziki.


Wzory pochodzą ze świetnego bloga Repeat crafter me (candy cane i choinka). Na warsztacie mam jeszcze dwa wzory, więc na pewno się tu pojawią. No i planuję rozrysowanie własnych. Może jakieś Star Wars? Albo Minecraft? :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...