Natolin's Handmade

niedziela, 8 sierpnia 2010

Scrapowo!


Tak, tak, dzisiaj scrapowo troszkę. Pokażę Wam dwie proste karteczki, które ostatnio poczyniłam :)

Pierwsza, ślubna, pastelowa. Wszystkiego ma po trzy, dlatego poleciała na wyzwanie Kartki #17 u Scrapujących Polek.






Druga - zupełna odwrotność, bo bardzo kolorowa i urodzinowa. Też nadawałaby się na to samo wyzwanie, gdyby nie tylko dwa wyrazy w tekście :) Ale za to poleciała już komuś złożyć życzenia :)







No i zapraszam Was na mojego bloga fotograficznego - zaczęłam wreszcie wrzucać fotki ze Słowenii. Dzisiaj pierwszy odcinek: LJUBLJANA I

Ściskam Was niedzielnie!

p.s. nie wiem czy komuś się to przyda, ale może warto napisać o materiałach użytych w tych kartkach? Dużo ich nie ma... Wszystkie papiery - i te bazowe i te wzorzyste od I lowe SCRAP. Brązowy tusz Latarnia morska, naklejane perełki i kwiatki Prima od scrap.com.pl.

1 komentarz:

  1. O kako so cortkane, sploh prva :-))
    Pri meni se lahko pofočkaš za bonbonček!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...