Natolin's Handmade

sobota, 14 maja 2011

Lekkie jak piórko


Jak się ostatnio dowiedziałam, że w tym sezonie są modne piórka, to od razu dopadłam moje piórkowe zapasy :) Powstały hurtem trzy pary kolczyków w bardzo soczystych, żywych kolorach.

Na zdjęciach wyglądają nieco inaczej - w rzeczywistości nie są tak poczochrane chyba :))

Żółto-błękitne, u góry żółta porcelana.



Zielono-chabrowe, u góry matowe szkło weneckie.



Fioletowo-bordowe, u góry szklane perły.



Jak tam Wasze blogi? Widziałam, że to była nie lada awaria. Niektórym sporo postów i komentarzy poznikało. U mnie zniknęły chyba tylko komentarze pod ostatnim postem. Ale wiem, że były i bardzo za nie dziękuję!!

Pozdrawiam Was i życzę przyjemnej niedzieli :P

A kto ma ochotę, niech wpada od 15 do InDecksu - na zakupy, albo na pogaduchy :))


1 komentarz:

  1. o jejku pióra są niesamowite najbardziej mi się podobają te różowo-fioletowe, są takie wiosenne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...