Natolin's Handmade

czwartek, 23 czerwca 2011

Konkursowo



Pisałam wczoraj, że pokażę Wam moje prace konkursowe zrobione na Zlot. Niestety nie wygrałam nic, ale i tak jestem zadowolona, że podjęłam tych kilka wyzwań :)

Pierwsza jest scrapowa ramka na konkurs Craftmanii. Wytyczne: 1 zdjęcie, kwiaty, ćwieki i guziki (po co najmniej 2 sztuki). Dodatkowo ta ramka była zrobiona na wyzwanie altered art u Scrapujących Polek - trzeba było zalterować tekturę (tak, by było widać jej falisty środek) oraz użyć sznurka i co najmniej jednego ćwieka.

Ramka przedstawia mojego syna w roli elfika/motylka ;) I powiem Wam, że nawet był zadowolony z tego, że ma kolorowe skrzydła :)



A tutaj maleństwo na wyzwanie Lemonade "Lato w mojej kuchni" - zrobiłam kuchenny magnes.


To natomiast jest tag na konkurs scrapków.pl - tag z motywem skrzydeł, rozkładany jak kartka, reszta dowolna.

Złożony od frontu.


Rozłożony od przodu.


I od środka.


Kolejna rzecz to kartka na konkurs Lemonade "Ślubna elegancja". Zrobiłam kartkę sztalugową. Jest lekka, jasna i błyszcząca.





A to kartka dla Szpiega ze scrap.com.pl.



To natomiast, to kartka wykonana według jednej z trzech mapek na konkurs Scrappasji.



I znowu kartka, tym razem dla Galerii Rae - miało być coś dla nowo narodzonego dziecka lub jego rodziców.



Uff, to już wszystko. Żałuję tylko, że nie zdążyłam zrobić identyfikatora, a właściwie to nie zdążyłam nic wymyślić, bo zrobienie to mniejszy problem.

Powiem Wam, że może wykonanie kilku rzeczy na konkursy wydaje się łatwe, bo w sumie nic wielkiego. Natomiast dostarczenie ich do odpowiednich stoisk, nie pomylenie z innymi, a potem odebranie niektórych z nich, to już nie lada wyzwanie logistyczne :))

Doobrej nocy. I przyjemnego piątku!




1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...