Natolin's Handmade

czwartek, 2 czerwca 2011

Scrapowe zaległości


Dzisiaj, po kilku dniach nieobecności, pokażę Wam parę scrapowych zaległości, które nie były prezentowane tu na blogu. Wszystkie wykonane na wyzwania Scrapujących Polek.

ATC na wyzwanie ATC nr62 pt. "Tajemniczy ogród" - to moja brama do tegoż ogrodu.


Kartka w kształcie babeczki/muffinki wykonana na wyzwanie Mixed Media nr 48. Zadaniem było wykonanie czegoś w kształcie lub z babeczką, no i oczywiście użycie co najmniej trzech różnych mediów oraz dodatkowo tektury.
Moim skromnym zdaniem, kartka wyszła niezwykle smakowicie, co zresztą potwierdza frekwencja oglądania jej na kiermaszach (była chyba najczęściej oglądanym przedmiotem, choć nikt nie chciał jej przygarnąć). Użyte media: tusz Distress Old photo, puder do embossingu, gruba warstwa Distress Rock Candy.



Moja pierwsza kopertówka - ta nie była zrobiona na żadne wyzwanie. Poszła do prezentu urodzinowego dla mojej psiapsióły :)



Scrap na wyzwanie nr 92. Tematem były chmury - u mnie chmury deszczowe, bo i zdjęcie z kałużą :)


Kartka na wyzwanie nr 44. Należało wykorzystać w niej prawdziwy plaster, no i miała mieć życzenia w stylu "powrotu do zdrowia". Nie jestem z niej do końca zadowolona - może kiedyś ją przerobię?



Uff, to już wsio. Dziękuję za uwagę!! Udanego piątku Wam życzę i żadnych burz :)

1 komentarz:

  1. oooo koliko jih je in vsaka je drugačna in po svoje lepa!
    Pozdravček :-))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...