Natolin's Handmade

poniedziałek, 21 listopada 2011

Wymiennie :)


Dzisiaj pościk o ostatnich wymianach moich :)

Pierwsza z nich to druga edycja Projektu Zeszyt organizowanego przez Michelle. W tej edycji wygląda on tak:


Piękny jest!! Grubszy (bo więcej uczestniczek) i jeszcze ładniejszy niż poprzedni. Wrzucam Wam poglądowo parę stron - a to przecież tylko namiastka!! Dziewczyny się baaardzo postarały :))




Ja z kolei tym razem postarałam się mniej :/ Tak wyglądały moje kartki:


A druga wymianka, to wymiana ATC z października z portalu Scrapujących Polek. Wymieniałam się z Inką z Klonowej. Oto mój ateciak:


A to Inki:



To tyle na dzisiaj. Do miłego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...