Natolin's Handmade

piątek, 18 listopada 2011

Zakupowniki


Dzisiaj premiera on-line nowego rodzaju notesików :)) Dlaczego on-line? Przede wszystkim dlatego, że powstały już jakiś czas temu i premierę "na żywo" już miały. No, a poza tym dzisiaj jest taki ogólnie premierowy post :))



Delikatny.



W krateczkę.



Retro.



Wszystkie mają wielkość 8cm x 8cm, 150 gładkich karteczek i spinane są gumką.

Wszystkie znaleźć można w moim sklepie!! I to jest właśnie ta druga premiera :))

Jeszcze nie zapraszałam Was oficjalnie do mojego sklepu internetowego :) I teraz właśnie to robię. Zapraszam wszystkich serdecznie do odwiedzenia i zakupów w sklepie internetowym Natolinkowo Rękodzieło:

www.natolinkowo.pl

Cały czas dokładam towarów na "półki" :) A dla pierwszych 10 klientów, którzy dokonają zakupów w sklepie mam super promocję!! Więcej informacji znajdziecie na stronie głównej sklepu :)

Kolejne zaproszenie - zajrzyjcie na mojego foto bloga - znajdziecie tam dawkę energetycznych kolorków :) Aha, no i jeszcze nie zapomnijcie o Kubusiu - zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w konkursie!!

Ufff, to już chyba wszystko na dzisiaj :)
Miłego dnia - w końcu to już piątek!!


5 komentarzy:

  1. ooo kako so luštne beležke :-))
    Pozdravček

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zakupowniki - co jeden to ładniejszy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zakupowniki! Gratulacje z okazji otwarcia sklepu, pomyślności życzę i pozdrawiam - floressy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te notesiki zakupowe :D super

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno u Ciebie nic nie pisałam :( Ale za to zaglądałam stąpając na paluszkach po cichutku buszując po Twoim blogu :)
    Zakupowniki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...