Natolin's Handmade

niedziela, 27 listopada 2011

Coraz bliżej...


...święta? No jakby nie było, został już tylko miesiąc do Bożego Narodzenia!! U mnie praca wre, dzisiaj parę kartek świątecznych, a już kolejne czekają w kolejce, a już następne mam w głowie. Do tego suszą sie w kuchni pierwsze w tym roku bombki, szyją filcowe ozdoby i powstaje też trochę zimowej biżuterii. Krótko mówiąc, w mojej fabryczce działamy pełną parą :))

Dzisiejsze kartki takie proste. Jeszcze z drukowanymi tekstami (następne będą już stemplowane :).

Śnieżynkowa w czerwieni.




Retro z filcowymi gwiazdkami.




I mniej klasyczna, miętowo-czekoladowa.



Udanej i spokojnej niedzieli :))

ps. U Was też nastała w końcu ta paskudna odmiana jesieni? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...