Natolin's Handmade

czwartek, 29 maja 2014

Album dla Maleństwa


Nie, nie chodzi tu o Maleństwo ze Stumilowego Lasu :) Chodzi o małego człowieczka :) Bo dzisiaj pokażę Wam album wykonany dla pewnego Antka, który jeszcze wtedy był u mamy w brzuchu. Dlatego jest to album wymagający samodzielnego wklejenia zdjęć - mam nadzieję, że zamawiająca znajdzie chwilkę, by te zdjęcia wkleić, bo wiadomo, przy noworodku niestety nie zawsze jest czas :)

Album w formacie 15x15cm składa się z dziesięciu kart zbindowanych sprężyną. Nie jest to typowo "chłopięcy" album. Wybrałam kolory raczej dzidziusiowe, więc znalazł się tu także róż. Okładka ozdobiona chorągiewkami z imieniem oraz tekturowym wózeczkiem.


Całość na papierach The Scrap Cake z dodatkiem wycinanek z papieru Piątek 13-ego (o ile dobrze pamiętam :P).



Poza tym gdzieniegdzie znaleźć można taśmy washi, stempel i przeszycia na maszynie.




O, i już :)
Powiem Wam, że w tym tygodniu jakoś ciężko mi się zabrać do pracy, dlatego też i blogowanie nieco szwankuje. Ale obiecuję poprawę! :)
Przyjemnego dnia!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...