Natolin's Handmade

piątek, 2 maja 2014

Komunia Święta


Wiadomo, są takie tematy w życiu rękodzielnika, z którymi chcąc nie chcąc, musi się zmierzyć. Wszelkie święta czy uroczystości są idealne do tworzenia, zwłaszcza, jeśli robi się też kartki :) Ja pokażę dzisiaj pierwsze tegoroczne kartki komunijne, bo to już czas najwyższy.

Jak to zwykle u mnie bywa, robione parami. Dziś para w poziomie. Kartki są proste w formie, z dodatkiem taśm washi. Możecie się w najbliższym czasie spodziewać całej masy pracy z tymi taśmami, bo wreszcie nabyłam wzory, o których marzyłam od dawna :)

Kartka w beżach.





A druga z odrobiną błękitu.





Jak Wam mija majówka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...