Natolin's Handmade

poniedziałek, 12 maja 2014

Jeszcze kochanej Mamie


Dzisiaj kolejne kartki z okazji Dnia Matki. Tym razem bez gnieceń i postarzeń. Raczej proste w kroju. Obie w formacie kwadratowym.

Pierwsza - z babeczkami.



Ozdobiona oczywiście washi tape oraz perełkami.


Druga w oryginalnej kolorystyce (chyba po raz pierwszy wykorzystałam takie zestawienie barw w swojej pracy).



Z motylkiem i zdjęciem retro.


Motylki pojawią się jeszcze na dwóch kartkach na Dzień Mamy. Bardzo mi się spodobały (z resztą, ja zawsze lubiłam motyle na kartkach), a mój syn pytał, jak ja je zrobiłam, bo wyglądają, jak żywe :)


Wiecie, że ten post ma numer 1000?!
Przyjemnego poniedziałku drodzy czytelnicy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...