Natolin's Handmade

niedziela, 15 kwietnia 2012

Album / An album


Dzisiaj wreszcie obiecany album :) Upamiętniający najlepszą wycieczkę (zdaniem mojego dziecka przede wszystkim) lata 2011. Na początku sierpnia udało nam się wreszcie wybrać do Muzeum Kolejnictwa w Warszawie. W sumie daleko nie mamy - 15 minut metrem i z 10 minut tramwajem, ale jakoś dopiero w zeszłym roku nam to wyszło. Syn mój jest prawdziwym zapaleńcem, jeśli chodzi o pociągi. Zna takie nazwy lokomotyw, że jak byli w styczniu na wycieczce z przedszkola w tym muzeum, to wszyscy byli pod ogromnym wrażeniem (nie chwaląc się :)- a ma dopiero cztery i pół roku :)
So, today I'll show you my newest album :) It's about our trip (my son says, that it was the best trip) at summer 2011. In august, we went to Warsaw Railway Museum. It's close to us - we must go only 15 minutes with subway and 10 minutes with tramway, but I haven't been there before. My son loves trains. He knows many difficult names of locomotives :)

Ok, album wygląda tak:
An album looks like this:










Na moim foto blogu [ TUTAJ ] możecie obejrzeć kilka innych zdjęć z tej wycieczki :) Bo syn miał frajdę, że mógł wszystkie zobaczyć na żywo i dotknąć, a ja - latałam z aparatem jak szalona i cieszyłam się z cykania zdjęć, aż nawet syn na mnie krzyczał, żebym szła szybciej :)
On my photo blog [ HERE ] you can find other photos from this trip :) My son was happy, that he could see and touch all these trains and I was happy, that I could make photos :)) He was a little bit angry at me, that I'm walking too slow :))

Muzeum jest naprawdę przegenialne - szkoda, żeby znikło z kulturalnej mapy stolicy. My na pewno pojawimy się tam jeszcze nie raz :))

No i z deczka spóźnione zdjęcie nr 14 - dacie wiarę, że już 14??
And a little bit late photo no. 14 - can you belive, that's 14th?


Tematem jest "cytat". Mój to prosty fragment piosenki mojej ukochanej Siddharty. "In vem, da lahko" - "Wiem, że mogę" - zawsze mnie jakoś tak porusza...
Today's topic was "quotation". My quotation is a piece of song of my favourite Siddharta. "In vem, da lahko" - "And I know, that I can".


A opóźnienie wynikło z dzisiejszej daty - dzisiaj (właściwie wczoraj - jest już prawie pierwsza w nocy) minęła mi pierwsza ćwiartka :D
I'm a little bit late with this post, because today (rather yesterday - here's few minutes before 1:00 AM) I've had my first quarter (25 years) :D

ściskam Was!
Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...