Natolin's Handmade

środa, 11 kwietnia 2012

Środa / Wednesday


Dzisiaj już 11. dzień :) Tematem jest "Na czarno i biało". Dzisiaj wyjątkowo nie pokażę Wam aktualnego zdjęcia, ale takie:
Today is 11th day of challenge - "In black and white". I'll exceptionally show you photo, that I didn't made today:


Poznajecie je? To zdjęcie, które od samego początku Natolinkowa jest razem ze mną - widnieje we wszystkich moich logach. Zdjęcie oczywiście moje osobiste, wykonane kilka lat temu podczas festiwalu "Warszawa Singera". Kamienica przy ulicy Próżnej. Ulica ta to jedna z niewielu pozostałości po żydowskiej historii miasta. Nie wiem dlaczego, ale czuję silną więź z tym miejscem i uwielbiam dotykać te stare mury... Na moim fotograficznym blogu możecie znaleźć więcej zdjęć z paru edycji festiwalu - TUTAJ
Do you recognize it? This is a picture, that is with me and my blog from the beginnig - it's in all of logos etc. Of course I've made it by myself, a few years ago at "Singer's Warsaw" festival. It's an old house on Próżna street, one of the last residue of jewish history of my city. I don't know why, but I feel a strong bond (?) with this place and I love to touch these old walls... On my photo blog you can find more pictures from "Singer's Warsaw" festival - HERE.

Natomiast również na tym blogu wrzuciłam kilka fotek z wczorajszego spaceru po Ursynowie - TUTAJ. Myślicie, że wiosna już na stałe zagości u nas? 
Also on this blog, you can find the newest photos from yesterday's walk - HERE.
Do you think, that spring will stay with us?


Postanowiłam też wprowadzić kolejny cykl na blogu. Będzie to "Muzyka środka" - ale chodzi tu tylko i wyłącznie o czas ukazywania się tej serii :) Czyli w środę, w środku tygodnia :) Będę Wam serwowała różne kawałki, które mnie aktualnie inspirują albo inspirowały mnie od zawsze albo po prostu takie, które lubię.
I also decided to make another series of posts - every Wednesday I'll show you some music, that actually inspires me or inspires me all the time or I just like :) 

Na dziś dwa gorących hity, w sam raz na dzisiejszą słoneczną pogodę :)
For today's warm and sunny weather:



Miłego dnia!!
Have a nice day!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...