Natolin's Handmade

piątek, 20 kwietnia 2012

Komunijne / Communion

Minęły już dwa tygodnie od pierwszego "kwadratowego piątku", a ja nie poczyniłam żadnych postępów, więc nie mam Wam żadnych kwadratów do pokazania. Może za tydzień się uda? A może ktoś by jeszcze chciał kurs na te kwadraty? Coś pomyślę...
There's two weeks from first "square friday" post and I didn't make nothing new, so I don't have no squares to show you today. Maybe I'll have something new for next friday? Or maybe you want me to make a course of crocheting granny squares? :)

W ramach zadośćuczynienia będą kartki komunijne, bo w końcu sezon już tuż-tuż :) Zrobiłam tylko cztery i to już dość dawno - mniej więcej na początku kwietnia :P
So, today, for replace, I'll show you four cards made for First Communion :) I've made them some weeks ago, when I was making Easter cards too :)

Dwie kartki w stylu retro :)
Two in retro style :)





I dwie, tylko z kielichem i moimi ukochanymi serwetkami :)
And two, only with chalice (?) and my favourite napkins :)





I wszystkie cztery:
And all four:


Spokojnego wieczoru!!
Have a nice evening!!

ps. Wiecie, że to jest post nr 500? To może jakieś CANDY z tej okazji? :)))
ps. Do you know, that this post is number 500? :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...