Natolin's Handmade

czwartek, 12 kwietnia 2012

Światło / Light


Miałam Wam dzisiaj pokazać najnowszy album, który zrobiłam, ale jakoś zabrakło mi czasu - zajęłam się robieniem nowych kolczyków i tak jakoś wyszło :) A zrobiłam aż dwanaście par :)
I wanted to show you today my newest scrap album, but I didn't have time - I was busy making new earrings. I've made 12 pairs! :)

Dlatego pokażę Wam tylko 12 zdjęcie na wyzwanie. Dzisiejszy temat to "światło". Ja zrobiłam taką fotkę:
So, that's why I'll show you just a photo for a challenge. Today's topic is "light". I've made this:



Słońce czy księżyc? :)
Is it a sun or a moon? :)

W sumie to ciekawy zbieg okoliczności - 12 dzień kwietnia, 12 fotka na wyzwanie i 12 gotowych par kolczyków :)
It's an interesting coincidence - 12th day of april, 12th photo for a chqallenge and 12 pairs of earrings, isn;t it? :)

Miłego dnia!
Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...