Natolin's Handmade

wtorek, 12 czerwca 2012

Coraz bliżej...


... lato! :)

Ja dzisiaj tak na szybko. Dobrze, że w ogóle :)) Od kilku dni robię wszystko na raz: kończę zamówienia (jedno naprawdę hurtowe i już ledwo żyję), szydełkuję, bo mam nowe kolory włóczek i oglądam mecze. To wszystko kiedy młody jest w przedszkolu albo już śpi. A wiadomo, że jeszcze jest trochę czasu pomiędzy :) W międzyczasie jeszcze zaliczyłam kiermasz w niedzielę, latam na pocztę, organizuję wieczór panieński i myślę już o zlocie :D

Dlatego pokażę Wam tylko jedną pracę dzisiaj. Wakacyjny notes, idealny do zabrania w podróż :)) W całości (prócz obrazka) na starych kolekcjach ILS - jaka szkoda, że już ich nie ma i że muszę baardzo oszczędnie je ciąć...





Miłego wieczoru!!
Ja zmykam, bo zaraz mecz. Trzymacie kciuki za naszych? :))


2 komentarze:

  1. Notes jest piękny, bardzo mi się podoba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny notes...taki wakacyjny... aż się rozmarzyłam xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...