Natolin's Handmade

niedziela, 17 czerwca 2012

Jeszcze dla taty


Witajcie :) Dzisiaj pokażę Wam kolejne dwie kartki z okazji Dnia Taty, który już tuż-tuż. Też takie starociowe, ale bardziej retro niż vintage, jak poprzednie :)) Czy Wy też to tak rozróżniacie? Bo mnie się wydaje, że jest różnica między retro, oldschool i vintage (skądinąd znowu nie polskie słówka), ale coraz częściej spotykam się z wymiennym używaniem tych słów - ale może ja się nie znam? :))

Wracając do kartek, największy udział w ich "retrowości" mają chyba te stare samochody - świetny stempel TH, który mam od Czekoczyny :)

1.



2.



Zapraszam Was też do obejrzenia paru zdjęć na moim foto blogu - TUTAJ. Dzisiaj trochę lawendy :) Ta mi zaczęła pięknie kwitnąć, mimo, że dopiero czerwiec. Ale kupiona była jako gotowa sadzonka. W zeszłym roku chciałam sama wyhodować lawendę z ziarenek, ale moja próba zakończyła się niestety fiaskiem - ziarenka zakiełkowały, roślinki podrosły, robiłam wszystko jak należy, aż w końcu, nie wiadomo dlaczego, po prostu zwiędły... 


Udanej niedzieli!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...