Natolin's Handmade

sobota, 9 czerwca 2012

Sobotnie inspiracje


Dzisiaj sobotnie inspiracje zamienią się w majowe inspiracje :) Pokażę Wam więc to, co inspirowało mnie w maju (wiem, wiem, maj skończył się już ponad tydzień temu, ale nie miałam wcześniej czasu :P). Będą to prace świetnych scraperek, których blogi odwiedzam regularnie i którym czasem zazdroszczę inwencji twórczej :)

Piękny tag Czekoczyny z TEGO posta.


TEN album Jaszmurki o szydełkowaniu :)


Soczyście różowy ADRESOWNIK Lejdi.


Niezwykle delikatne ZAPROSZENIA Makówki.


I jeszcze "poezja grzbietowa" od Makówki - niezwykle udane połączenie - TUTAJ.


No i oczywiście SODAlicious z rysunkami m.in. Kasi Hawryluk - zdjęcie STĄD.


Polecam Wam zajrzenie do dziewczyn - tam oczywiście więcej zdjęć wybranych przeze mnie inspiracji. Są naprawdę świetne i czasem zdaje mi się, że jeszcze duuuużo mi brakuje :))

Spokojnej soboty mimo szaleństwa mistrzostw. A dla oglądających mecze i kibicujących - wyników spełniających Wasze marzenia czy typowania :D Ja na pewno będę oglądać, bo lubię piłę :)))

ps. A na blogu zdjęciowym trochę balkonowych kwiatków - o TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...