Natolin's Handmade

wtorek, 26 czerwca 2012

15 rzeczy


Jako, że zostałam dzisiaj mocno ponaglona i upomniana, czas najwyższy na pokazanie efektów projektu. Projekt wymyślony i zorganizowany przez niejaką Lejdi :) O co chodzi? Jakiś czas temu zebrało się parę (20!) osób, zostały ustawione w łańcuszku, każda miała wysłać do następnej piętnaście rzeczy - przydasi wszelkiej maści. Potem należało z otrzymanego zestawu wykonać pracę (wykorzystując w niej wszystkie piętnaście sztuk).

Ja swoją paczuszkę posłałam do Ulietty - jak jej poszło możecie obejrzeć TU.


A otrzymałam od Marty to (plus miły dodatek):


Oczywiście do projektu zgłosiłam się ochoczo (zmotywowana pracą, jaką udało mi się wykonać z rzeczy z Wędrującego Pudełka - oczywiście tylko raz, reszta leży nieruszona). Szybciutko wysłałam paczkę i równie szybciutko otrzymałam swoją. Gorzej jednak było z wykonaniem... Termin mijał 15 czerwca! Dziś jest 26 i jeszcze rano nie miałabym co pokazać - ale zebrałam się w sobie i na rozgrzewkę przed innymi pracami (konkursowymi na Zlot :P) udało mi się projekt zakończyć :)

Parę ujęć z pracy:




Ponieważ elementy były dość drobne, to mogłam zrobić kartkę - no bo co innego? :) Od siebie dodałam jedynie papier na tło i kawałek ze stemplem :)) Tadaaaam!



Miłego dnia :*

3 komentarze:

  1. superancko wyszło. dzięki za zebranie się w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio Kochana,nie wiem czy dotarł mail do Ciebie:)w związku z naszyjnikiem ośmiorniczkowym.Dane do wysyłki mi podaj jeśli jesteś zainteresowana nadal :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...