Natolin's Handmade

poniedziałek, 25 czerwca 2012

SODA do głowy


mi uderzyła! Wreszcie miałam chwilę, żeby zająć się SODAliciousowym żurnalem i wyzwaniami :) A nastroiły mnie do tego też ecoliny, o których od dawna marzyłam :)) 
[Okazało się, że pobliski sklepik plastyczny zamienił się w firmowy Talensa - producenta m.in. Ecolin. Dzięki temu cena jest baaardzo przystępna i zakupiłam od razu cztery buteleczki hehehe.]

Pierwszy dzisiaj wpis to (aktualne) wyzwanie nr 4 - "serce":


Rzutem na taśmę, testując nowe farby, udało mi się też zrobić zaległe tematy. Zwłaszcza, że miałam od dawna w głowie jak będą wyglądać te strony i musiałam się tego z głowy pozbyć :))

Zapomniałam dopisać - obraz kobiety wycięłam z reklamy wystawy w jednej z warszawskich galerii.

Wyzwanie nr 2 - "stres":




Wyzwanie nr 3 - "nie jestem":


Miłego poniedziałku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...