Natolin's Handmade

środa, 20 czerwca 2012

Zaproszenia


Jednym z projektów, nad którym pracowałam w ostatnim czasie, były zaproszenia ślubne. Zaproszenia te przygotowywałam dla mojej przyjaciółki, która ślub bierze w lipcu, a ja będę świadkować :) Dużo pracy przy samym układaniu i klejeniu nie było, ale za to liczba spora - 16 sztuk. To jak dla mnie sporo, bo przecież nigdy nie robię dwóch takich samych rzeczy :)) A tu musiały być co najmniej podobne! Na szczęście nieco urozmaicenia wprowadziły trzy różne teksty i kilka kształtów kwiatuszków.





I tak te 16 sztuk to pikuś przy liczbie, jaką właśnie (wreszcie i na szczęście!) skończyłam wyklejać :P
Przyjemnej środy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...