Natolin's Handmade

wtorek, 6 listopada 2012

Pirat


Dzisiaj pokażę Wam album, który zrobiłam mojemu dziecku na urodziny, oczywiście tylko jako dodatek do reszty prezentów :) Album, w którym znalazły się zdjęcia syna w przebraniach pirackich, jest jednocześnie opowieścią o piracie, dla której zdjęcia są też ilustracją. Czyli wszystko w jednym. Album jest baaardzo prosty, nie ma w nim żadnych dodatków. Jedynym urozmaiceniem są przekładki z papieru pakowego ze stemplem w kształcie kompasu albo żaglowca.

Pirat.


Napis na okładce wykonałam ręcznie, to nie jest druk :)


Jedyną ozdobą jest ćwiek z kryształkiem, bo jak wiadomo w skarbach pirackich, oprócz złota i dukatów, były też kryształy :)


Wnętrze okładki i pierwsza przekładka. Zarówno stempel z żaglowcem, jak i papier z rybami kupiłam specjalnie z myślą o moim dziecku :)



I cała historia...










A na końcu zdjęcie prawdziwej Czarnej Perły pływającej w Gdańsku (mogliście zobaczyć je TUTAJ).


Tylna okładka od wewnątrz


i zadek.


Ćwiek-kryształek, stempel z żaglowcem, metalowe kółeczka i papier z rybami (Pink Paislee Nantucket-Lobster Bisque) ze sklepu scrap.com.pl 

 Miłego dnia! I zapraszam już jutro na pierwszy wideo kurs z podstaw szydełkowania :)

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...