Natolin's Handmade

środa, 28 listopada 2012

Bombki!


No dobrze, może świąteczne kartki pokażą się dopiero w grudniu, ale żeby za bardzo nie odchodzić od tego tematu, będą bombki dzisiaj :) Tegoroczne styropianowe bombki zdobione w technice decoupage.

Dzisiaj pokażę Wam dwie z trzech. Mało świąteczne mają wzory, ale mimo zatrzęsienia serwetek w domu nie znalazłam prawie żadnych świątecznych, które nadawałyby się na kulę :) I dlatego są w róże! Obie bombki oprócz lakierowania na błyszcząco i tradycyjnego już posypywania brokatem ozdobiłam czymś jeszcze. A mianowicie wzory pokryłam mediami, które stosuje się raczej w scrapowaniu. Dzięki temu wzór jest miejscami błyszczący i wypukły, a brokat bardziej widoczny.

Pierwsza w różowe róże.


Detale:




Druga w granatowe.



Detale:



Używanie perełek w płynie i brokatu w kleju może nie jest odkrywcze (a może właśnie jest i ktoś się zainspiruje, znowu nie pisząc o tym :P), ale jestem bardzo zadowolona z efektu - coś czuję, że wszystkie bombki będę tak ozdabiać. Chociaż nie wiem, czy jeszcze w tym roku, bo mnie znowu ślubna tematyka dopadła i nie odpuści aż do samych świąt :P

Przyjemnej środy!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...