Natolin's Handmade

środa, 14 listopada 2012

Chrzest Święty


Album jest dobrą pamiątką Chrztu Świętego. Zwłaszcza, gdy w albumie są profesjonalne zdjęcia od fotografa. W październiku miałam zamówienie na wykonanie właśnie takiej pamiątki. A raczej, pamiątek, bo albumy były trzy identyczne.

Miało być jasno, dla chłopca i prosto. No i chyba się udało.



Okładki zrobiłam z brązowego papieru w kropki, bo brąz przywodzi na myśl klasyczne okładki albumów. Z resztą całość jest z papierów w kropki (no dobra, kawałek jest w romby), bo są uroczym wzorem, nadającym się na różne okazje. Wszystkie wykorzystane przeze mnie papiery, to Galeria RAE.


W każdym albumie znajdowało się 25 zdjęć i niewiele dodatków, a i tak ledwo się zapięły kółeczka :)



Okładkę zdobią papiery z środka, szeroka wstążka i ćwiek oraz ramka "Pamiątka Chrztu Świętego".



Wewnętrzna strona okładki, a zarazem strona tytułowa wyglądała tak:


Z środka pokażę Wam tylko parę zdjęć, bo właściwie, większość stron wyglądała podobnie.




Zdjęcia w albumie są autorstwa Przemysława Borysa, jak zawsze :)

No i tył albumu.


Miłego dnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...