Natolin's Handmade

środa, 31 marca 2010

Broszki

Jakiś czas temu zainspirowałam się paroma "wytwórczyniami" tworzącymi materiałowe broszki. I postanowiłam sama spróbować, bo akurat mam trochę materiałów "na stanie" :) Powstały cztery broszki:
317. Biała, z kwarcem - MOJA

318. Czarno-rózowa, z akrylowym koralikiem i szydełkowym kwiatuszkiem (od Aneladgam, z wymianki) - DO SPRZEDANIA


319. Cyklamenowa, z koralikami crackle - DO SPRZEDANIA


320. Elegancka, ze szklaną perłą - DO SPRZEDANIA



Miłego dnia!!

5 komentarzy:

  1. Milá Natálko, já miluji ruže a Tvoje brože jsou nádherné!!
    Přeji Ti krásné jarní dny a Veselé Velikonoce:)
    Líbá Fleurette

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne broszki:) Najbardziej podoba mi się cyklamenowa:) Pozdrawiam
    www.swiatnaszkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej dziękuję za info. Normalnie ja jeszcze chyba nie przestawiłam się na ten kwiecień:).Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo/ děkují moc krát/ hvala lepa!!!!

    biatka - ja też jeszcze się nie mogę przestawić, ale na nowy rok :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...