Natolin's Handmade

piątek, 26 marca 2010

Nadrabianie

Muszę nadrobić trochę zaległości we wrzucaniu zdjęć :) bo się coś ociągam... Ale fakt faktem nie starcza mi ostatnio czasu na nic, albo sił, żeby coś potworzyć... No to jedziemy z tym koksem!! Dzisiaj znów misz-maszowo :)
314. Filcowy, cukierkowy, słodziaśny naszyjnik - do sprzedania




315. Perłowe, MOJE - pozazdrościłam tych pereł :)


316. Filcowe, marchewkowe z kokardkami - do sprzedania


Anielska broszka, do sprzedania



Makowo-ludowa bransoletka - zrobiona na zamówienie, sprzedana



Rózana zakładka do ksiązki - do sprzedania





Życzę Wam bardzo przyjemnego i wiosennego weekendu.
Zapraszam równiez na mojego bloga fotograficznego, gdzie wrzuciłam kolejne zdjęcia wiosny (zeszłoroczne of kors :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...