Natolin's Handmade

niedziela, 21 marca 2010

zadekupażowana

Dziś tez bizuteria, ale dekupażowa :) I też po prostu :)
Ultramaryna, u góry szkło weneckie - do sprzedania

Pomarańcze, u góry akryle - do sprzedania


Broszka z Kocurkiem, MOJA

Kolczyki z Kocurkami, u góry szkło dmuchane - SPRZEDANE


Uwertura, u góry szkło weneckie SPRZEDANE



Miłej niedzieli wiosennej Wam zyczę!! I utopcie tę paskudną Marzannę :)
Cieszę się, ze wiosna wreszcie przyszła, bo niczego bardziej nie potrzebowałam jak odrobiny słońca i ciepełka :) Mam nadzieję, ze nie będzie dzisiaj padać...


2 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły, jak dla mnie najciekawsze te kocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milá Natálie ,tvoje naušnice s notami jsou nádherné!!!!
    Přeji ti moc krásné jaro:))
    Pěkný večer
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...