Natolin's Handmade

poniedziałek, 10 marca 2014

Fimo


Jakoś nigdy nie byłam dobra z lepienia czy rzeźbienia. Jako dziecko zachwycałam się pracami pewnej pani, która występowała w programie "Ciuchcia" i lepiła tam cudne postaci z modeliny.  Jedyne, co umiem od tamtej pory to utoczyć równą kulkę czy "wałek" :) Ale ostatnio chciałam ulepić sobie właśnie takie proste formy na koraliki do korali. I przy okazji wytworzyłam też to, co dzisiaj zobaczycie.

Ponieważ było to jakoś tuż przed Walentynkami to ulepiłam serduszka. Powstały z nich breloczki.

Z białym serduszkiem i skrzydłem.



Z czerwonym serduszkiem i rowerkiem.



I z czerwonym i łódeczką.



A, że tak fajnie mi się lepiło to uturlałam rzeczone "wałki" i zrobiłam z nich tak zwane fake plugi, czyli kolczyki-wkrętki przypominające tunele, które wkłada się do uszu.





A! Jeszcze powstały takie urocze kolczyki :)



I tyle na dziś.
Przyjemnego dnia!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...