Natolin's Handmade

piątek, 21 marca 2014

Róż i już!


Nie od dziś wiadomo, że małe dziewczynki bardzo często (nawet pomimo usilnych starań rodziców, by tak nie było) kochają kolor różowy :) A ja dzisiaj oślepię Was różem dziecięcych czapeczek. W tym sezonie testuje nowe ozdoby, bo choć mój tradycyjny kwiatek, stał się dla moich wyrobów dość charakterystyczny, to trochę mi się znudził.

Pierwsza czapeczka z fioletowymi bratkami.




Druga, z tej samej włóczki, ale z kwiatkiem podobnym do mojego tradycyjnego.




I trzecia, jasnoróżowa (z kropkami ciemniejszymi - taki lekki melanż) ozdobiona różową dużą kokardą.



A czy przywitaliście już Panią Wiosnę? :)
Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Czapeczki urocze, wyobrażam sobie jak słodko będą wyglądały w nich dziewczynki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...