Natolin's Handmade

środa, 5 marca 2014

Szydełkowe nie wiadomo co


Taki dzisiaj szydełkowy zbiór będzie. W sumie nie wiedziałam, do czego dobrać te wytwory, więc jeszcze nie doczekały się prezentacji. Takie trochę szydełkowe nie wiadomo co :)

Pierwsza będzie owca. To była pierwsza z szydełkowych maskotek, jaką zrobiłam. Bardziej przypomina pokracznego krzywulca początkującego adepta szydełka niż wspaniałą maskotkę w stylu amigurumi, ale jest słodka :) I dlatego została z nami :)



Można ją rozebrać, jakby było za gorąco.


Miała mieć buzię słodkiej, śpiącej owieczki z kreskówki, a wyszedł trochę alien :)


Drugie nie wiadomo co, to kubeczek kawy. Zrobiłam go, by wrzucić coś fajnego na Facebooka (i tam też się pojawił).





A tu jeszcze zaplątała się malutka dynia z okazji Halloween.




Ot i tyle szydełkowych dziwolągów :) A poniżej macie kalendarz na marzec. Wiem, że już piąty dzisiaj, ale co tam! Częstujcie się.


Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...