Natolin's Handmade

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Czapka świętego Mikołaja


Pamiętacie jabłuszko i dynię, czapeczki, które wykonałam do sesji zdjęciowych? Powstała też wtedy czapka świętego Mikołaja :)

Czapka miała mieć przede wszystkim długi "ogon", żeby fajnie się układała, zwłaszcza na zdjęciach z leżącymi maluszkami. Wyszła tak:


Wykonana z włóczki dziecięcej oczywiście i wykończona białą kudłatą włóczką.



A tu już mali modele w czapce. Zdjęcia autorstwa Little Angel Photography.



Na fali śmiesznych czapek dla dzieci powstała też kolejna mikołajowa. Tym razem o nieco innym kształcie - do noszenia na co dzień. Dla większego dziecka albo i dorosłego.


Wykonana z takich samych włóczek, ale w nieco innej proporcji :)


Tak prezentuje się na głowie:


Powstała też w międzyczasie tak zwana czapka Antymikołaja :) Kolory odwrotne, cała biała z czerwonym (a właściwie czerwono-bordowym) wykończeniem i bąblem.


Wykorzystałam do niej te same włóczki - akryl dziecięcy i kudłatą.


Uff, to wszystko na dziś :) Przyjemnego dnia!


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, chciałabym nauczyć się robić takie fajne rzeczy na szydełku. Niestety jakoś nie moge tego wszystkiego ogarnąć i mi nie wychodzi :c


    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co sądzi o zdjęciach,
    które robię. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...