Natolin's Handmade

wtorek, 11 września 2012

DIY na ludowo


Czasami jest tak, że potrzeba coś zmienić, bo aktualny stan rzeczy nam nie odpowiada. Ja tak miałam z torebką, którą dostałam za gratis. Nie wiedziałam właściwie, co z nią zrobić, bo nie dość, że mała, a ja noszę duuuże torby, to jeszcze jakaś taka smutna. Pomyślałam, że szkoda się jej pozbywać, bo nowa itd. i wymyśliłam! Postanowiłam w tę torebkę tchnąć nieco życia, dodać jej kolorów. A co może być bardziej kolorowego niż ludowe wzory?

Torba prezentuje się teraz tak - bardzo oryginalnie i radośnie:


Jak łatwo zauważyć, ozdobiłam ją wycinankami z filcu. Żeby nie było - każdy kwiatuszek i listek wycinałam ręcznie, bez użycia jakichkolwiek szablonów, nawet bez odrysowywania wzoru :))



I zbliżenie:


Tak torba wyglądała przed metamorfozą.


Pomyślałam, że do kompletu przydałby się jeszcze breloczek. I zrobiłam w kształcie podusi - z maleńkim ludowym wzorkiem.


Bardzo mi się spodobał, więc powstało jeszcze kilka takich poduszeczek, o których za czas jakiś Wam opowiem.


Miłego dnia i korzystajcie ze słoneczka, bo to podobno ostatnie podrygi lata :*


2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...