Natolin's Handmade

piątek, 28 września 2012

Na galowo?


Miało być coś o kwadratach, ale niewiele mi ich przybyło. Kursu na kolejny kwadratowy wzór też niestety nie zdążyłam przygotować. Ale żeby pozostać w temacie szydełkowania, to dzisiaj będzie kolejna partia dziecięcych czapeczek. Jeszcze bardziej letnich niż jesienno-zimowych :) Już właściwie znany Wam wzór, ale pokazać trzeba, bo w zanadrzu czekają już cieplejsze wyroby. A ostatnio sporo ich przybyło, bo miałam jakąś fazę na szydełko :)

Kolorki dzisiaj jakby galowe? Marynarskie?

Biała z dodatkiem granatu.



Bielusieńka, idealna do chrztu.



Granatowa z dodatkiem bieli i zielonym akcentem.



I granatowy kapelusik z dodatkiem błękitu i kolorowym kwiatkiem.



Cieszycie się, że już piątek? :)
Ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...