Natolin's Handmade

wtorek, 4 września 2012

W dniu ślubu


Dzisiaj będzie tylko o jednej kartce, więc i zdjęć mniej :)) Kartka zrobiona na zamówienie. Miała być podobna do TEJ, a zamawiająca chciała nawet, żeby była identyczna. Ale, co to, to nie! :D Więc podobny został jedynie układ.

Kartka oczywiście ślubna. W błękitach i turkusach. Moim skromnym zdaniem wyszła sto razy lepiej niż tamta :)) 


Literki pokryte glossy, motylki brokatem - czyli tak, jak lubię najbardziej :)


Papier w kwiaty i ten niebieski chyba też (:D) ze scrap.com.pl
Zapraszam Was też na drugą część Sielskich obrazków TUTAJ


Miłego dnia!!

ps. Od wczoraj miałam problemy z wyświetlaniem blogów. Możliwe, że część z Was widziała mój komunikat tutaj, a może nawet dzisiejsze wołanie o pomoc na facebooku. Byłam po prostu przerażona, bo wszystko było "rozstrzelone", nie było bannerów, masakra jakaś. Ale na szczęście okazało się, że to tylko moja przeglądarka zwariowała :)

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...