Natolin's Handmade

czwartek, 6 września 2012

Folder!


No dobrze, dzisiejszym postem otwieram serię folderów ślubnych (i czasem pudełek do kompletu) z tegorocznej "kolekcji" :)

Pierwszy jest błękitny. Coś jakby wspólne bujanie na obłokach, czy coś :D Wykonany na papierach ILS La Maison (kocham groszki!).


Wnętrze. Folder jest na jedną płytę CD.


I parę szczegółów. Od tej serii folderów, zaczęła się moja najnowsza miłość do brokatowanych tekturowych elementów :))


Sentencja.


LOVE!



Może jestem nieskromna, ale powiem Wam, że tegoroczne foldery podobają mi się bardziej, niż zeszłoroczne :) Te z 2011 możecie obejrzeć np. TU, TU, TU, TU, I TU. No, ale wiadomo, każdy lubi co innego, a i gusta się zmieniają :P

Przyjemnego czwartku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...