Natolin's Handmade

poniedziałek, 17 września 2012

Ludowe wariacje


Pamiętacie, jak tydzień temu pisałam Wam o ludowej "przeróbce" torby? O TUTAJ. Do kompletu powstał również ludowy breloczek z filcu. Ale, że nie umiem zrobić czegoś w jednej sztuce (zwłaszcza, jeśli pomysł naprawdę przypadł mi do gustu), to powstały jeszcze trzy poduszeczki tego typu.


Czarna, to breloczek. Podobny jak mój, ale kwiaty ma w innych kolorach.



Dwie następne poduszeczki, z racji, że są nieco mniejsze, stały się broszkami.
Oliwkowa.



I przybrudzony odcień amarantowego.



Udanego początku kolejnego tygodnia! Ja zabieram się w końcu za papierową pracę. Papierową, w sensie scrapów - mam albumy do zrobienia (a nie, że księgowość czy coś - to już zrobiłam :P).


1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...