Natolin's Handmade

środa, 5 września 2012

Wedding


Ja już się chyba nigdy nie uwolnię od tematyki ślubnej. I Wy też nie :P Ale w gruncie rzeczy, naprawdę to lubię! Dzisiaj kolejne dwie kartki na życzenia dla Państwa Młodych. Wykonane również przy użyciu ścinków od Joli. Ale z dodatkiem moich też.

Pierwsza. Papier ze ścinków, to ten z napisami. Piękny, bo miejscami śliski, więc się błyszczy. Do tego szyld wycięty w złotej skórce (z Wędrującego Pudełka Kolażowego) i naklejka "Wedding Day" - też zdobyczna :)




Druga karteczka ma podobny układ. Papier na tło jest brokatowany. Dostałam go za gratis kiedyś, zresztą podobnie jak szyld z wykrojnika. Natomiast Papier ze wzorem - brokatowany i miejscami również śliski - pochodzi znowu z jolowych ścinków. Napis bziknięty dwoma kolorami glimmerów, żeby pasował odcieniem.




I razem.


A jako muzykę środka dzisiaj proponuję Wam to:



Na poprawę humoru moje wczorajsze odkrycie. Strasznie mi się podoba. Chłopak też :D

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...