Natolin's Handmade

czwartek, 24 stycznia 2013

Herbata z malinami


Dzisiaj kolejny komplet ślubny. Wykonany z pięknych, takich bardzo "moich" papierów z kolekcji Herbata z malinami z UHaKowa.


Pudełko.



W dniu, w którym fotografowałam połowę zrobionych przeze mnie kompletów była dziwna pogoda - co kilka minut słońce wychodziło zza chmur i z powrotem się za nie chowało. A ja nie nadążałam ze zmienianiem ustawień w aparacie. Stąd taka różnica w zdjęciach - jedne są piękne i słoneczne, a drugie ciemne i z niebieskim światłem :P


Tym razem tekturki nie są niczym pokryte.



I folder.



Na jedną płytę.



A w przyszłym tygodniu pokażę Wam albumik, który powstał do tego kompletu :)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...