Natolin's Handmade

piątek, 18 stycznia 2013

Dla dziadka


Skoro w poniedziałek jest Dzień Babci, to znaczy, że we wtorek jest Dzień Dziadka :) I dzisiaj zapowiadane "dziadkowe" kartki. Też podobne do siebie, różniące się dosłownie szczegółami. Trochę mniej bogate od tych "babciowych", ale też mają i serwetki i warstwy i perełki w płynie :) Przeszycia też są, ale wiadomo, krawcową nie jestem :))


Kartka nr 1.





Kartka nr 2.





I dzisiaj też mam dla Was napisy. Częstujcie się do woli i poinformujcie mnie o tym w komentarzu :)



A ja jestem dzisiaj po krótkich warsztatach dekupażowych z przedszkolakami. Nie sądziłam, że nam się uda, bo to rozbrykane bestie, ale się udało :) Robiliśmy szkatułki na Dzień Babci :) W przyszłym tygodniu Wam pokażę tę zrobioną przez mojego bąbla.


Jeszcze mam dla Was ostatnią porcję zdjęć z Zamku Królewskiego - łatwo zauważyć, co mnie tam najbardziej interesowało :)) Całość do obejrzenia TUTAJ.


Przyjemnego piątku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...