Natolin's Handmade

sobota, 4 sierpnia 2012

Sobotnie inspiracje: stół


Od zawsze marzę o dużym stole w domu, który mogłabym dekorować w zależności od okazji, przy którym zmieściliby się wszyscy i w pięknych okolicznościach dekoracji jedliby wspólny posiłek. Do spełnienia tego marzenia jeszcze pewnie minie dużo czasu albo nie spełni się nigdy. Ale za to można sobie popatrzeć na piękne dekoracje cudzych stołów.

Dlatego dzisiaj w ramach sobotnich inspiracji mam dla Was takie zdjęcia:










Udanej soboty!!

2 komentarze:

  1. Cudowne inspiracje, szczególnie to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie piekne, mi też marzy się taki stół by pomieścić całą moją rodzinkę a jest spora bo mam 7 rodzeństwa i każdy ma już swoją rodzinę, przyjemnie by było całą gromadą posiedzieć przy tak cudownie udekorowanym stole... hmm rozmarzyłam się:)

    zapraszam do mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/08/candy-wymiankowe.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...