Natolin's Handmade

poniedziałek, 21 maja 2012

Radio


Ula z bloga Sen Mai postanowiła znowu zmobilizować nas do działania. Dzisiaj ruszyło kolejne piętnastodniowe wyzwanie fotograficzne. Tym razem zadane tematy są nieco trudniejsze :) Ale nie ma to tamto - mimo natłoku pracy, mam zamiar znowu wykonać wszystkie piętnaście zadań!!

Tematem pierwszego dnia jest "pierwsza rzecz, jaką widzisz, kiedy wstajesz rano". Ja widzę mojego grajka :) Bo pierwsze, co robię, jak już się zwlekę z łóżka, to włączam radio. Codziennie rano Eska Rock :)


A to już szczegółowy plan działania na najbliższe dni:


Ale żeby nie było tak tylko o tym, to będą jeszcze kartki. Najwyższy czas na pokazanie kartek na Dzień Mamy, w końcu to już w sobotę!

Powstało ich póki co pięć, ale nie wiem, czy nie będzie więcej :) Wszystkie w modnych pastelowych kolorkach :)











Tym, którzy dobrnęli do końca gratuluję i zapraszam do obejrzenia jeszcze zdjęć na moim blogu fotograficznym. Wrzuciłam właśnie pierwszą część zdjęć [TUTAJ] z naszej sobotniej wycieczki w ramach Kolejowej Nocy Muzeów :)
Było naprawdę świetnie, syn zadowolony i mimo wielu kilometrów i późnej pory, był naprawdę dzielnym zuchem :)))



Przyjemnego wieczoru!!

Now, this is the time I'm ceasing to write posts in english. It's really difficult for me to write one post in two languages and it takes too much time, that I don't have. I'm really sorry for that, but I hope, that those of you, who was reading my blog in english, will stay with me. Have a nice evening!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...