Natolin's Handmade

sobota, 5 maja 2012

Sobotnie inspiracje / Saturday inspirations


Ja cały czas zostaje pod wrażeniem i urokiem kwitnących drzew. Większość już przekwitła, ale udało mi się je uchwycić na zdjęciach, co możecie zobaczyć na moim blogu fotograficznym.
I'm still impressed by all the blooming trees I have seen last time. Most of them have wither and now we are waiting for fruits :) But I was able to catch up all this beauty - you can see that on my photo blog of course.

Dlatego wybrałam dla Was parę inspiracji drzewnych na dzisiaj. Co prawda najbardziej inspirują jako zdjęcia i artystyczne uchwycenie przyrody, ale przecież można też zainspirować się zestawieniem kolorów czy układem zdjęcia, prawda? :)
And that's why I have chosen for saturday inspirations beatiful pictures with blooming trees. They, most of all, inspires as photos of beautiful nature, but you can also be inspired by the colours or the arrangement, can't you? :)






Wszystkie zdjęcia z Pinteresta jak zawsze.
All pictures I have found on Pinterest like always.

A jeszcze u mnie na blogu też co nieco kwitnie TUTAJ
And on my photo blog, there's also some blooming tree HERE


Sobotnie uściski!
Saturday hugs!

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...