Natolin's Handmade

wtorek, 1 maja 2012

Matrioszki ślubne 1 / Wedding matrioshka dolls


Chciałam wczoraj albo dzisiaj zamieścić post z inspiracjami z całego miesiąca. Tylko, że nagle nie mogłam sobie nic przypomnieć. Doszłam więc do wniosku, że szukanie tego, co mnie inspirowało w ciągu tych trzydziestu dni, ostatniego dnia miesiąca, jest nie do wykonania :) Spróbuję jeszcze raz w maju!
I wanted to public (yesterday or today) a post about my april inspirations. But, suddenly, I couldn't recall anything. So, I thought that searching for things, which have inspired me through these 30 days, on the last day of month, is impossible :) I will try again in may!

Dlatego też dzisiaj będzie zwykły post. Do tego stopnia zwykły, że nawet tak jak zwykle, bardzo zaległościowy. A dlaczego? Otóż dlatego, że wytwory, które Wam dzisiaj przedstawię powstały jeszcze w grudniu!
So today, there will be a normal post. So far normal, that even about things, that I've made moths ago, like always :) These things I' ve made in december!

Oto przedstawiam Wam pierwszą z sześciu, parę filcowych matrioszek czy lalek, wykonanych na zamówienie. Mają około 15cm wysokości. Oczywiście są ręcznie szyte i malowane. Każda para inna! Państwo Młodzi w wersji mini, jako prezent dla prawdziwych Państwa Młodych :)
I present you first of six felt pairs of matrioshka dolls, that I've made for an order. They are 15 cm tall. Hand sewed and painted of course. Each pair is different! Mini bride and mini groom as a gift for real bride and groom :)

Dzisiaj Para Niebieska.
Blue pair.


Pani Młoda:
Bride:



Pan Młody:
Groom:



Śmieszne jest to, że za pomocą paru kresek można pokazać wymyślony charakter tych filcowych osóbek. Nie sądzicie, że w tym związku rządzić będzie ona? :))) On mi się kojarzy z kierowcą autobusu albo Panem TikTakiem :P
It's very funny, that with few painted strokes, you can show an invented personality of these felt persons. I think, that  She has a control in this realtionship, and you? :)))

I jeszcze ślubna sesja zdjęciowa:
And a wedding photo session:





Moim zdaniem są niezwykle fotogeniczni!!
I think that they are very photogenic!!


Przyjemnego dnia!
Have a nice day!

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...