Natolin's Handmade

niedziela, 27 maja 2012

Relaks


Dzisiejszym tematem jest "relaks". Ja właściwie nie wiem, jak wygląda u mnie relaks, chyba nie umiem się jakoś specjalnie relaksować albo nie mam na to czasu. Sama nie wiem. Jedyną chwilą odpoczynku jest fajek na balkonie, czyli jakieś pięć minut :) Chociaż dzisiaj lenię się totalnie - chyba się robię stara, bo po wczorajszym kiermaszu ledwo żyję :P

Relaks:


A, żeby nie było, że zapomniałam - wyniki losowania. Szczęściarę wylosowaliśmy w piątek, ale dopiero dzisiaj miałam chwilkę, żeby ogarnąć zdjęcia. Bo oczywiście losowanie zostało przeprowadzone metodą klasyczną :)

Do cukierków ustawiło się ostatecznie 22 osoby i chyba wszystkie spełniły warunki. Troszkę mało, ale przynajmniej dla Was większe szanse na wygraną :)

Losy:




I losowanie:



A cukierki otrzymuje:


OliwkaEwka - gratulacje!! Wyślij mi proszę na maila swój adres.

Spokojnej niedzieli!!


3 komentarze:

  1. Choć los nie był dla mnie łaskawy to dziękuję Ci za zabawę i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jak cudownie... :) dziękuje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Oliwce:) to cudne uczucie:) a Tobie kochana dziękuję za przemiłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...