Natolin's Handmade

poniedziałek, 29 października 2012

Notes babeczkowy


Na osłodę ostatnich prawie zimowych dni, mam dla Was słodki notesik z babeczką :) A właściwie z dwoma babeczkami. Na dodatek w cukierkowych kolorach :)

Mały kwadratowy notes na sprężynie. Wiązany na tasiemkę.


Ozdobiony dużą babeczką z kolorowanej tekturki i małym epoksydowym ćwiekiem w kształcie babeczki.


Wewnątrz cudny kwiatowy papier. Do tego notesik jest dość praktyczny, bo dzięki "szlufce" można wymieniać w nim kartki. Dlatego też dłużej posłuży właścicielowi, o ile ten wcześniej go nie zje :)))


A jeżeli chcecie się dowiedzieć, jak powstaje taki notesik, to zapraszam serdecznie jutro. Przygotowałam dla Was kurs obrazkowy, pokazujący jak go zrobić  :) Mam nadzieję, że wpadniecie :)

Miłego poniedziałku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...