Natolin's Handmade

środa, 31 października 2012

Ten wieczór, ten dzień


Jakiś czas temu nagrywałam mojej psiapsiółce zdjęcia z jej wieczoru panieńskiego i ze ślubu. Pomyślałam, że i na tę płytę przydałoby się ładne opakowanie. Dlatego swoim sposobem zrobiłam folder. Jest kwadratowy, a nie podłużny jak zwykle. A ponieważ na płycie są różne zdjęcia, to stwierdziłam, że nie musi kolorystyką odnosić się do ceremonii ślubnej.

Powstał z pięknych kwiatowych papierów w odcieniach fioletu. Na okładce pojawił się tytuł wyklejony z kolorowych wycinanych alfabetów.



Wewnątrz też jest fioletowo. Z dodatkiem kolorowych nagłówków i kieszenią na cd.


I zadek.


Najważniejsze, że folder nie jest super poważny i elegancki. Jest raczej zabawny i cukierkowy :)

Miłej środy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...